Saltar ao contido principal

2020: XENERACIÓN IGUALDADE

 = 2020: XENERACIÓN IGUALDADE                 

Este 2020 os dereitos das mulleres e a igualdade de xénero cobraron maior protagonismo. A   campaña Generación Igualdad da ONU acolleu a persoas de todos os xéneros, idades, orixes étnicos, razas, relixións e países, para impulsar accións que axuden a crear o mundo igualitario que merecemos.

As pequenas accións poden xerar grandes repercusións e facer realidade esta visión.  Únete á #GeneracionIgualdad e forma parte do movemento.

 

Desde a folga sexual das mulleres de Liberia que axudou no camiño pola paz, o "Día Libre das Mulleres" en Islandia para reclamar a igualdade económica ata a repercusión mundial do movemento #MeToo, a historia amosounos que o cambio é posible a través do activismo colectivo.  Únete á Xeneración Igualdade para promover a igualdade de xénero mediante estas simples accións diarias.

A ONU concreta 12 pequenas accións con gran impacto para a Xeneración da Igualdade:

1. COMPARTIR O CUIDADO.

2. DENUNCIAR OS CASOS DE ACOSO E SEXISMO.

3. REXEITAR O BINARISMO DE XÉNERO. NIN HOMES, NIN MULLERES, SOMOS PERSOAS.

4. ESIXIR UNHA CULTURA DE IGUALDADE NO TRABALLO.

5. EXERCER OS TEUS DEREITOS POLÍTICOS.

6. MERCAR CON RESPONSABILIDADE.

7. AMPLIAR A CANTIDADE DE LIBROS, PELÍCULAS E OUTROS MEDIOS FEMINISTAS.

8. ENSINAR ÁS NENAS O VALIOSAS QUE SON.

9. DESAFIAR O SIGNIFICADO DE "SER UN HOME".

10. COMPROMETERSE CUNHA CAUSA.

11. DESAFIAR OS ESTÁNDARES DE BELEZA.

12. RESPECTAR AS DECISIÓNS DAS DEMÁIS PERSOAS.

    


Se queres ver a proposta da ONU 
e ler máis sobre ONU Mulleres, pincha no seguinte link: 










Publicacións populares deste blog

"Matriarcas" en Lingua de Signos

=    MATRIARCAS, en Lingua de Signos. A profesora de Audición e Linguaxe, Patricia Montesinos, realizou unha montaxe sobre o tema de Guadi Galego "Matriarcas", na que a alumna de 1º ESO, Rubí Suárez Vargas, interpreta esta fermosa canción en linguaxe de signos. Moitas gracias tamén a nosa Intérprete de Lingua de Signos Laura Vila Fernández pola súa colaboración.

CONTRATO-PROGRAMA IGUALA-T 20/21

=   Outro curso máis solicitamos a Acción 3 dos  Contratos- Programa: IGUALA-T  Coma o curso pasado, con esta actuación pretendemos fomentar no centro a igualdade de xénero, a coeducación, a igualdade de oportunidades, a prevención e o tratamento da violencia de xénero, o respecto e tolerancia pola diversidade afectivo-sexual e en definitiva, favorecer a promoción e sensibilización da diversidade como unha riqueza para as sociedades. Se queres ver a Convocatoria dos Contratos-Programa 2020-2021, pulsa sobre a imaxe:  Esta actuación tamén establece entre os seus obxectivos o de propiciar dinámicas para identificar, analizar e rexeitar situacións de abuso, marxinación e discriminación por razón de xénero na vida cotiá do alumnado e otras realidades, participando, na medida das posibilidades, en iniciativas que busquen cambiar estas situacións.     O Programa Iguala-T traballarase outra vez cos grupos de 4º ESO. Debemos salientar que de forma directa o alumnado que desenvolverá a maior pa

23-F DÍA DE ROSALÍA

 =  23-F DÍA DE ROSALÍA O secretario xeral de Política Lingüística, Valentín García, participou este mediodía na xuntanza que a Fundación Rosalía de Castro convocou para mudar a data de celebración do día da poetisa galega ao 23 de febreiro. Este cambio prodúcese despois de que a investigadora galega Sagrario Abelleira revelase o pasado ano nova documentación que acredita a data de nacemento real nese día. Toda esta información quedou recollida na publicación Rosalía e Murguía: datos, datas e documentos (1851-1858), publicado co apoio da Consellería de Cultura, Educación e Universidade. Traslado de celebracións Con motivo da proximidade do aniversario da poeta galega, o Goberno galego e as entidades culturais e educativas, acordaron adiantar ao 23-F a efeméride, que ata o de agora se celebraba o 24 de febreiro, data do bautismo da autora de Follas Novas. Un día para celebrar a Rosalía O Día de Rosalía converteuse nos últimos anos nunha das datas máis sinaladas do calendario cultural ga

PARA XUÑO: TEORÍA KING KONG

 =  PARA XUÑO: TEORÍA KING KONG Para rematar o curso recomendamos un libro INCÓMODO . Posiblemente non sexa unha lectura sinxela para adolescentes pero si moi interesante para as persoas adultas xa que di moitas verdades que non queremos escoitar. (Xa sabedes, a xente tende a mirar para outro lado e non posicionarse). Facémonos eco dun post da web laslibreriasrecomiendan.com    “Hoy escuchamos a hombres que se lamentan de que la emancipación femenina les desviriliza. Echan de menos un estado anterior, en el que su fuerza estaba enraizada en la opresión femenina. Olvidan que esta ventaja política que se les había concedido tenía un coste: el cuerpo de las mujeres pertenecía a los hombres; en contrapartida, el cuerpo de los homres pertenecía a la producción, en tiempos de paz, y al Estado, en tiempos de guerra. La confiscación del cuerpo de las mujeres se produce al mismo tiempo que la confiscación del cuerpo de los hombres. Los únicos que salen ganando en este negocio son los dirigente

TESTEMUÑA VIOLENCIA DE XÉNERO

=  CHARLA CON TESTEMUÑA SOBRE VIOLENCIA DE XÉNERO Este curso dentro do Plan Director o alumnado de 1º de Bacharelato tivo unha Charla sobre Violencia de Xénero onde unha testemuña contou todas as violencias que se exerceron sobre ela: violencia física, psicolóxica, de illamento social e tamén os terrores da violencia sexual que nunca curan. María, tivo moito valor para poñerse diante de 50 alumnos/as de Bacharelato e contar en primeira persoa todos os seus sufrimentos. Ela di que o fai porque ela denunciou gracias a que no seu instituto alguén realizou unha charla similar. Invita a DENUNCIAR a todas as rapazas que sufriran ou estén sufrindo algún tipo de violencia. Moitas gracias María poña túa testemuña. No seguinte enlace podes a Guía de actuación ante casos de violencia de xénero no ámbito educativo.