Saltar ao contido principal

PARA SETEMBRO: "THE DIARIES OF ADAM & EVE"

RECOMENDACIÓN PARA SETEMBRO: "The Diaries of Adam and Eve" of Mark Twain.



Comezamos este curso taaaaan intenso e cheo de cambios, e cheo de incertidumes, e cheo de anhelos,... cunha boa recomendación para alimentar as nosas mentes na busca do noso propio Edén.

Isabel Cota, profesora de Inglés do IES Xesús Taboada Chivite fainos unha fermosa, interesante, doce e divertica  recomendación para este mes taaaan desalentador.

"Mark Twain reescribe o seu marabilloso relato "Os diarios de Adán e Eva", no que refunde dous textos previos da súa autoría.
Como indica o título, asistimos á interpretación que cada un fai da realidade na que se viron inmersos ó apareceren no Edén.

A perspectiva de Adán é máis simple, egoísta, utilitaria e superficial, mentres que a de Eva é moito máis profunda, racional, reflexiva e autoconsciente.

Así, ela utilizará dun xeito especial as ferramentas que teñen en común (como a linguaxe, por exemplo, coa que ela "bautiza/nomea" o mundo).

A pesar de que Twain abunde nos tópicos da loita de xéneros, o lector/a poderá atopar entre estas páxinas tenrura, ironía, amor e humor intelixente, e ante todo o recoñecemento (tácito unhas veces, expreso as máis) de que a figura de Eva é moito máis que unha acompañante ou complemento da de Adán, xa que (tal como comentará no final do libro) o paraíso se atopaba unicamente aí onde ela estivera.

Cunha ollada sincera, honesta, divertida e mesmo irónica, Twain convídanos a presenciar, desde cadanseus lentes e prexuizos, como un xardín pode chegar a converterse nun Edén, e mesmo como ese Edén ten moito menos que ver co lugar onde gozamos dunha vida regalada que coa persoa que nos axuda a enchelo de vida, e mesmo levalo alá onde vaia."

Publicacións populares deste blog

PARA XUÑO: TEORÍA KING KONG

 =  PARA XUÑO: TEORÍA KING KONG Para rematar o curso recomendamos un libro INCÓMODO . Posiblemente non sexa unha lectura sinxela para adolescentes pero si moi interesante para as persoas adultas xa que di moitas verdades que non queremos escoitar. (Xa sabedes, a xente tende a mirar para outro lado e non posicionarse). Facémonos eco dun post da web laslibreriasrecomiendan.com    “Hoy escuchamos a hombres que se lamentan de que la emancipación femenina les desviriliza. Echan de menos un estado anterior, en el que su fuerza estaba enraizada en la opresión femenina. Olvidan que esta ventaja política que se les había concedido tenía un coste: el cuerpo de las mujeres pertenecía a los hombres; en contrapartida, el cuerpo de los homres pertenecía a la producción, en tiempos de paz, y al Estado, en tiempos de guerra. La confiscación del cuerpo de las mujeres se produce al mismo tiempo que la confiscación del cuerpo de los hombres. Los únicos que salen ganando en este negoci...

PROGRAMA IGUALA-T 20/19

                                                   =    Durante o curso 2019/2020 solicitamos a Acción 3 dos Contratos-Programa:      IGUALA-T    Con esta actuación pretendemos fomentar no centro a igualdade de xénero, a coeducación, a igualdade de oportunidades, a prevención e o tratamento da violencia de xénero, o respecto e tolerancia pola diversidade afectivo-sexual e en definitiva, favorecer a promoción e sensibilización da diversidade como unha riqueza para as sociedades. Esta actuación tamén establece entre os seus obxectivos o de propiciar dinámicas para identificar, analizar e rexeitar situacións de abuso, marxinación e discriminación por razón de xénero na vida cotiá do alumnado e otras realidades, participando, na medida das posibilidades, en iniciativas que busquen cambiar estas situa...

A BANDA DA LOBA

 = Colaboración da banda da loba      Gracias a coordinadora do Equipo de Dinamización da Lingua G alega, o noso alumnado tivo a sorte de pasar unha tarde con Inés, compoñente do grupo musical feminino "A banda da loba". O noso alumnado fixo de hipotéticos músicos e músicas e pensaron en temáticas de cancións onde puideron sentir como a través da expresión artística se poden traballar moitos sentimentos, inquedanzas e emocións.     

TESTEMUÑA VIOLENCIA DE XÉNERO

=  CHARLA CON TESTEMUÑA SOBRE VIOLENCIA DE XÉNERO Este curso dentro do Plan Director o alumnado de 1º de Bacharelato tivo unha Charla sobre Violencia de Xénero onde unha testemuña contou todas as violencias que se exerceron sobre ela: violencia física, psicolóxica, de illamento social e tamén os terrores da violencia sexual que nunca curan. María, tivo moito valor para poñerse diante de 50 alumnos/as de Bacharelato e contar en primeira persoa todos os seus sufrimentos. Ela di que o fai porque ela denunciou gracias a que no seu instituto alguén realizou unha charla similar. Invita a DENUNCIAR a todas as rapazas que sufriran ou estén sufrindo algún tipo de violencia. Moitas gracias María poña túa testemuña. No seguinte enlace podes a Guía de actuación ante casos de violencia de xénero no ámbito educativo.

PARA XANEIRO: CADERNO DE CAMPO

=   PARA XANEIRO, UNHA AXENDA Desta vez, máis que recomendar un libro, imos recomendar unha axenda. Este ano 2021 irmás Cartoné ofrecen  un Caderno de Campo das mudanzas, mutacións e metamorfoses.   Porque non sabemos o que nos ha traer este 2021, este ano a Axenda Cartoné vén marítima e mutante, para encaixarmos mellor estes tempos que cambian.     Se queredes ver outras edicións doutros anos, podedes facelo na propia paxina web que é unha pequena editora independente dedicada a tradución ao galego de textos clásicos. http://irmascartone.com/