Saltar ao contido principal

PARA SETEMBRO: "THE DIARIES OF ADAM & EVE"

RECOMENDACIÓN PARA SETEMBRO: "The Diaries of Adam and Eve" of Mark Twain.



Comezamos este curso taaaaan intenso e cheo de cambios, e cheo de incertidumes, e cheo de anhelos,... cunha boa recomendación para alimentar as nosas mentes na busca do noso propio Edén.

Isabel Cota, profesora de Inglés do IES Xesús Taboada Chivite fainos unha fermosa, interesante, doce e divertica  recomendación para este mes taaaan desalentador.

"Mark Twain reescribe o seu marabilloso relato "Os diarios de Adán e Eva", no que refunde dous textos previos da súa autoría.
Como indica o título, asistimos á interpretación que cada un fai da realidade na que se viron inmersos ó apareceren no Edén.

A perspectiva de Adán é máis simple, egoísta, utilitaria e superficial, mentres que a de Eva é moito máis profunda, racional, reflexiva e autoconsciente.

Así, ela utilizará dun xeito especial as ferramentas que teñen en común (como a linguaxe, por exemplo, coa que ela "bautiza/nomea" o mundo).

A pesar de que Twain abunde nos tópicos da loita de xéneros, o lector/a poderá atopar entre estas páxinas tenrura, ironía, amor e humor intelixente, e ante todo o recoñecemento (tácito unhas veces, expreso as máis) de que a figura de Eva é moito máis que unha acompañante ou complemento da de Adán, xa que (tal como comentará no final do libro) o paraíso se atopaba unicamente aí onde ela estivera.

Cunha ollada sincera, honesta, divertida e mesmo irónica, Twain convídanos a presenciar, desde cadanseus lentes e prexuizos, como un xardín pode chegar a converterse nun Edén, e mesmo como ese Edén ten moito menos que ver co lugar onde gozamos dunha vida regalada que coa persoa que nos axuda a enchelo de vida, e mesmo levalo alá onde vaia."

Publicacións populares deste blog

PARA XUÑO: TEORÍA KING KONG

 =  PARA XUÑO: TEORÍA KING KONG Para rematar o curso recomendamos un libro INCÓMODO . Posiblemente non sexa unha lectura sinxela para adolescentes pero si moi interesante para as persoas adultas xa que di moitas verdades que non queremos escoitar. (Xa sabedes, a xente tende a mirar para outro lado e non posicionarse). Facémonos eco dun post da web laslibreriasrecomiendan.com    “Hoy escuchamos a hombres que se lamentan de que la emancipación femenina les desviriliza. Echan de menos un estado anterior, en el que su fuerza estaba enraizada en la opresión femenina. Olvidan que esta ventaja política que se les había concedido tenía un coste: el cuerpo de las mujeres pertenecía a los hombres; en contrapartida, el cuerpo de los homres pertenecía a la producción, en tiempos de paz, y al Estado, en tiempos de guerra. La confiscación del cuerpo de las mujeres se produce al mismo tiempo que la confiscación del cuerpo de los hombres. Los únicos que salen ganando en este negoci...

PROGRAMA IGUALA-T 20/19

                                                   =    Durante o curso 2019/2020 solicitamos a Acción 3 dos Contratos-Programa:      IGUALA-T    Con esta actuación pretendemos fomentar no centro a igualdade de xénero, a coeducación, a igualdade de oportunidades, a prevención e o tratamento da violencia de xénero, o respecto e tolerancia pola diversidade afectivo-sexual e en definitiva, favorecer a promoción e sensibilización da diversidade como unha riqueza para as sociedades. Esta actuación tamén establece entre os seus obxectivos o de propiciar dinámicas para identificar, analizar e rexeitar situacións de abuso, marxinación e discriminación por razón de xénero na vida cotiá do alumnado e otras realidades, participando, na medida das posibilidades, en iniciativas que busquen cambiar estas situa...

PLAN DE IGUALDADE

   =   PLAN DE IGUALDADE Comezamos o curso 2020/2021 no IES Xesús Taboada Chivite, curso no que temos un Plan de Igualdade recollido dentro do Proxecto Educativo. Esta é a canle oficial para asentar a igualdade como un sinal de identidade do centro. Tal e como recollemos no Plan, pretendemos construir un espazo seguro e libre de violencias machista e promover un cambio social cara un mundo máis igualitario. O Plan de Igualdade é o inicio e o documento que sustenta as accións nesta materia e avía para que toda a comunidade educativa asuma este novo e irrenunciable reto: a igualdade efectiva entre homes e mulleres. Para poder ver o Plan "IgualaT no ChiviT", prema sobre o seguinte texto: PLAN DE IGUALDADE DO CENTRO

PURL, CURTAMETRAXE SOBRE IGUALDADE

 =  PURL, CURTAMETRAXE SOBRE A IGUALDADE. Esta curtametraxe de Pixar reflexiona sobre como somos as mulleres nunha empresa onde só hai homes.  Chámase  Purl  e trata sobre unha bola de lá, como metáfora da muller, que se incorpora a traballar a unha empresa cunha plantilla exclusivamente masculina.  É sinxelo   identificar qué nos está querendo explicar Pixar.  En moitos entornos laborais dominados polos homes,  as mujeres que se queren facer un esparzo acaban por imitar os patróns masculinos.  Mulleres directivas acaban sendo líderes cun estilo igual de agresivo que un home en vez de ser elas mesmas e facerse valer polo que valen. Ademáis de comportarse coma eles tamén acaban vestindo igual e incluso falando igual. é dicir, deixando de ser o que realmente son como muller. Esta  curtametraxe fainos reflexionar sobre esta situación e invítanos a abrazar a diversidade no traballo.  Como lle pasa a Purl,  son as nosas pequena...

MURAL POLA IGUALDADE

 =  MURAL POLA IGUALDADE Desde o CIM da Mancomunidade de Verín ofreceronnos participar nunha actividade moi motivadora para os nosos rapaces e rapazas. Crear un mural pola igualdade nun muro da vila de Verín onde había outras pintadas pouco creativas e sen valores. Gracias ao CIM e a Asociación Vella escola, participamos neste obradoiro de iniciación ao grafitti que o alumnado disfrutou e sobre todo poiderón ver como en menos de 2 horas elaboraron un mural urbano moi  chulo.    Este tipo de actividade o CIM tamén a promoveu co alumnado do CEIP Castrelo do Val e crearon este fermoso mural Se queres ver todas as fotos que sacamos ese día, pincha na seguinte imaxe: