Saltar ao contido principal

QUEROTE+

 =   OBRADOIRO AFECTIVO-SEXUAL DO CENTRO QUEROTE+

 

Como cada ano, o Centro Querote+ asiste ao centro para desenvolver o obradoiro afectivo-sexual co alumnado de 3º ESO durante 2 sesións. Neste obradoiro o alumnado puido coñecer aspectos da súa sexualidade, de como sentimos, de como nos vemos e nos ven así como ampliar os coñecementos en relación aos métodos anticonceptivos e de prevención das ETS.

 

OBRADOIRO: EDUCACIÓN AFECTIVO-SEXUAL

A mocidade, de forma xeral, segue a ter unha visión da sexualidade estigmatizada, estereotipada e mitificada, estando presentes de forma explícita e implícita unha serie de elementos que deforman e repercuten na visión e na viviencia da sexualidade. Mozas e mozos seguen a manifestar dúbidas e inquedanzas sobre apectos básicos do feito de ser sexuado e teñen dificultades para acceder a fontes de información fiables que lles aporten ferramentas útiles que contribúan no seu proceso de sexuación.

Obxectivos:

  • Desmantelar mitos, estereotipos e falsas crenzas presentes na sexualidade

  • Estimular a valoración crítica dos mozos e mozas no acceso e análise da información

    sobre sexualidade

  • Impulsar a perspectiva da diversidade

  • Favorecer a autonomía reflexiva e construtiva de rapaces e rapazas na construción da súa identidade.

Publicacións populares deste blog

PARA XUÑO: TEORÍA KING KONG

 =  PARA XUÑO: TEORÍA KING KONG Para rematar o curso recomendamos un libro INCÓMODO . Posiblemente non sexa unha lectura sinxela para adolescentes pero si moi interesante para as persoas adultas xa que di moitas verdades que non queremos escoitar. (Xa sabedes, a xente tende a mirar para outro lado e non posicionarse). Facémonos eco dun post da web laslibreriasrecomiendan.com    “Hoy escuchamos a hombres que se lamentan de que la emancipación femenina les desviriliza. Echan de menos un estado anterior, en el que su fuerza estaba enraizada en la opresión femenina. Olvidan que esta ventaja política que se les había concedido tenía un coste: el cuerpo de las mujeres pertenecía a los hombres; en contrapartida, el cuerpo de los homres pertenecía a la producción, en tiempos de paz, y al Estado, en tiempos de guerra. La confiscación del cuerpo de las mujeres se produce al mismo tiempo que la confiscación del cuerpo de los hombres. Los únicos que salen ganando en este negoci...

PROGRAMA IGUALA-T 20/19

                                                   =    Durante o curso 2019/2020 solicitamos a Acción 3 dos Contratos-Programa:      IGUALA-T    Con esta actuación pretendemos fomentar no centro a igualdade de xénero, a coeducación, a igualdade de oportunidades, a prevención e o tratamento da violencia de xénero, o respecto e tolerancia pola diversidade afectivo-sexual e en definitiva, favorecer a promoción e sensibilización da diversidade como unha riqueza para as sociedades. Esta actuación tamén establece entre os seus obxectivos o de propiciar dinámicas para identificar, analizar e rexeitar situacións de abuso, marxinación e discriminación por razón de xénero na vida cotiá do alumnado e otras realidades, participando, na medida das posibilidades, en iniciativas que busquen cambiar estas situa...

PLAN DE IGUALDADE

   =   PLAN DE IGUALDADE Comezamos o curso 2020/2021 no IES Xesús Taboada Chivite, curso no que temos un Plan de Igualdade recollido dentro do Proxecto Educativo. Esta é a canle oficial para asentar a igualdade como un sinal de identidade do centro. Tal e como recollemos no Plan, pretendemos construir un espazo seguro e libre de violencias machista e promover un cambio social cara un mundo máis igualitario. O Plan de Igualdade é o inicio e o documento que sustenta as accións nesta materia e avía para que toda a comunidade educativa asuma este novo e irrenunciable reto: a igualdade efectiva entre homes e mulleres. Para poder ver o Plan "IgualaT no ChiviT", prema sobre o seguinte texto: PLAN DE IGUALDADE DO CENTRO

PURL, CURTAMETRAXE SOBRE IGUALDADE

 =  PURL, CURTAMETRAXE SOBRE A IGUALDADE. Esta curtametraxe de Pixar reflexiona sobre como somos as mulleres nunha empresa onde só hai homes.  Chámase  Purl  e trata sobre unha bola de lá, como metáfora da muller, que se incorpora a traballar a unha empresa cunha plantilla exclusivamente masculina.  É sinxelo   identificar qué nos está querendo explicar Pixar.  En moitos entornos laborais dominados polos homes,  as mujeres que se queren facer un esparzo acaban por imitar os patróns masculinos.  Mulleres directivas acaban sendo líderes cun estilo igual de agresivo que un home en vez de ser elas mesmas e facerse valer polo que valen. Ademáis de comportarse coma eles tamén acaban vestindo igual e incluso falando igual. é dicir, deixando de ser o que realmente son como muller. Esta  curtametraxe fainos reflexionar sobre esta situación e invítanos a abrazar a diversidade no traballo.  Como lle pasa a Purl,  son as nosas pequena...

MURAL POLA IGUALDADE

 =  MURAL POLA IGUALDADE Desde o CIM da Mancomunidade de Verín ofreceronnos participar nunha actividade moi motivadora para os nosos rapaces e rapazas. Crear un mural pola igualdade nun muro da vila de Verín onde había outras pintadas pouco creativas e sen valores. Gracias ao CIM e a Asociación Vella escola, participamos neste obradoiro de iniciación ao grafitti que o alumnado disfrutou e sobre todo poiderón ver como en menos de 2 horas elaboraron un mural urbano moi  chulo.    Este tipo de actividade o CIM tamén a promoveu co alumnado do CEIP Castrelo do Val e crearon este fermoso mural Se queres ver todas as fotos que sacamos ese día, pincha na seguinte imaxe: